کتاب هشت کادو
نوشته شده توسط : زپو

 کتاب هشت کادو


نگاهی نو به شیوه‌ های عشق‌ ورزی...

از مقدمه :

من مرد هستم هر صبح بیدار می شوم، پنجره را باز می کنم و از قاب پنجره ی خانه ام زندگی را با همه ی زیبایی هایش مردانه می نگرم. اما با همه ی زمختی ام در نهفت من احساس هم موج می زند، تا بدان اندازه که قول می دهم هرگاه تعداد خوانندگان این دفتر از مرز یک میلیون نفر گذشت، تما حواسم را جمع کنم و تمام احساسم را به میدان آورم و دفتری باز کنم زنانه. دوست دارم چنان بیندیشم و چنان به فراز و نشیب زندگی مشترک نگاه کنم که زن می نگرد. این کار را خواهم کرد...


خرید و دانلود  کتاب هشت کادو






:: برچسب‌ها: هشت کادو , دانلود کتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: